📅 Yayınlanma: 22.06.2026 11:16
Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, Keçiören Belediyesi’nde staj programını başarıyla tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle bir araya geldi. Gençlerle pasta kesen Özarslan, öğrencilere sertifikalarını da takdim etti.
Ankara Keçiören’de Belediye Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleşen stajyer öğrencilerinin sertifika töreninde katılan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, belediyenin farklı birimlerinde görev yaptıkları staj sürecinde gösterilen gayret ve çalışkanlık, yöneticilerimiz tarafından da takdirle karşılandığını söyledi.
Öğrencilerle tek tek ilgilenen Başkan Özarslan, gençlerle eğitim ve kariyer hedefleri hakkında sohbet etti.
Program sonunda pasta kesilerek öğrencilerin stajlarını tamamlamaları kutlanıp günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.

Kaynak: PİHA